کد مطلب:293489 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:798

مقدمه


بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیمْ

الحمدللّه علی جماله و جلاله و الصلوه والسلام علی محمد و آله.

به استحضار عموم اهل ایمان و محبان اهل بیت عصمت و معادن حكمت می رساند كتاب حاضر تحت عنوان (آئینه ایزدنما فاطمه ی زهرا سلام الله علیها) كه به منظور توسل و بذل عنایت حضرت فاطمه ی زهرا مرآت تامّ أسماء و صفات خدای یكتا مرقوم شده است، بحمداللّه مشمول لطف و عنایت آن حضرت واقع و حاجت مورد نظر برآورده گردید. امید آنكه خداوند متعال به حق محمد و آل، حاجات مشروعه جمیع حاجتمندان را با توسل به آن مظهر جمال و جلال ذات ذوالجلال روا و مرضای عموم مسلمین و مؤمنین و محبین این خاندان جلیل را عاجلا شفا و سعادت دنیا و آخرت ما را در پناه آن ملیكه ملك و ملكوت تامین و تضمین بفرماید و ما را در حشر اكبر مشمول شفاعت آن ولیّة الله شفیعه محشر آن ولیه الله شفیعه محشر فاطمه ی زهرای اطهر دختر والاگهر پیغمبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم قرار دهد


و سایه ی دخت حضرت ختمی مرتبت را در نظامین و نشأتین دنیا و آخرت بر سَرِ قاطبه اهل اسلام و ایمان بالاخص ملت ایران مستدام بدارد.

آنچه لازم به تذكّر است این است كه این كتاب در عین اینكه در مقام معرفی حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها می باشد، متضمن بیان حقایق و لطائف و اشارات و اسرار بسیاری نیز است كه مطلوب عشاق حقایق است.


آنكس است اهل بشارت كه اشارت داند

نكته ها هست بسی محرم اسرار كجاست


انتظار می رود از خوانندگان محترم كه با دقت نظر و توجه تام به نكات آن عنایت فرمایند و سراسر این رساله را مورد مطالعه قرار دهند. ناگفته نماند نظر به اینكه حالت كسالت و بیماری این نگارنده اجازه بیشتری برای دقت در تصحیح اغلاط چاپی آن را به اینجانب نداده است، لذا تشكر و التماس دعا از خواننده ی مكرم تقاضا می نماید كه از تصحیح آن دریغ نفرمایند، امید است عندالله مأجور باشند.

والسلام علیكم و رحمةاللّه و بركاته

تهران - الاحقر محمدرضا الربّانی